Rīga, Skanstes iela 2-k3

Piesaki auto servisam: +371 27001174

Darba dienās no 9-19, sestdien pēc pieraksta

Zobsiksnas un citu siksnu maiņa

Zobsiksnas maiņa ir pirmais darbs, kuru jebkurš autovadītājs veic, iegādājoties lietotu auto, ja vien pavisam droši nav zināms, kad zobsiksna mainīta iepriekšējo reizi. Iemesls šādām rūpēm ir problēmas, kādas var rasties, ja zobsiksna plīst, radot nopietnus bojājumus gan motoram, gan citām automašīnas mehāniskajām sistēmām.  Piemēram, bojāti virzuļi, vārsti, vārpstas un citas detaļas.

Pazīmes, kas liecina par problēmām ar zobsiksnu:

Standartā zobsiksna jāmaina ik pēc 80 līdz 120 tūkstošiem kilometru vai vismaz reizi piecos gados. Reizē ar zobsiksnas maiņu ieteicams veikt arī spriegotāju un parazītruļļu maiņu, bet dzinējiem, kuriem tiek ar zobsiksnu piedzīts ūdens sūknis, arī ūdens sūkņa nomaiņu. Šo mezglu kalpošanas laiks ir tāds pats kā zobsiksnai. Nodilstot vai noķīlējot tie var radīt zobsiksnā bojājumus vai pat to saplēst, radot nopietnas galvassāpes un neplānotus izdevumus auto īpašniekam.

Lielākajā daļā automašīnu siksnas savieno motoru arī ar citiem mehānismiem — ģeneratoru, kondicioniera kompresoru, stūres pastiprinātāju un līdzīgām iekārtām. Regulāra siksnu stāvokļa pārbaude ir obligāta, lai Tu varētu justies droši, ka ar auto viss būs kārtībā. Pārtrūkt mēdz ne tikai zobsiksna, bet arī, piemēram, ģeneratora siksna vai celiņsiksna. Tādēļ neatliec servisa apmeklējumu līdz brīdim, kad auto remonts jau nepieciešams akūti.

Regulārās apkopes veic savlaicīgi! 2Drive varēsi pie reizes pārbaudīt auto ar diagnostikas palīdzību un atrisināt arī citas ar auto tehnisko stāvokli saistītās problēmas, kā dzinēja remonts, riepu maiņa un balansēšana, zobsiksnas un citu siksnu maiņa, kā arī metināšanas darbi izplūdes sistēmas salabošanai vai virsbūves defektu novēršanai. Piedāvājam arī nesezonas riepu uzglabāšanu pēc vispārpieņemtām riepu uzglabāšanas tehnoloģijām mūsu apsargātā noliktavā.